Aluevaalien aloitus Ulvilassa

Sebastian Tynkkynen keskustelee paikalle tulleiden vieraiden kanssa

Sanotaan ” Kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa”.

Ulvilassa oli todellista tori tunnelmaa. Sen tekivät paikalle tulleet kaikenikäiset ihmiset (noin 130 henkeä) sekä Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra ja Kansanedustaja Sebastian Tynkkynen. Ulvilan Perussuomalaisten puheenjohtaja Tero Kuusimäki toivotti Purran ja Tynkkysen lämpimästi tervetulleeksi Ulvilaan. Vierailu oli osa Suomen kattavaa ; Suomalainen ensin- kiertuetta. Kiertue pohjustaa tulevia aluevaaleja 2022.

Paikalle tuli myös Kansanedustaja Petri Huru sekä runsaasti Ulvilan ja Satakunnan muiden alueiden Perussuomalaisten aktiiveja vaikuttajia.

Ulvilan Perussuomalaisten Kaupunginvaltuutettuja oli paikan päällä Tero Järvelä, Minna Koivunen sekä Juha Hartila. Varavaltuutettuja oli paikan päällä Jarmo Eklund sekä Peter Viertonen.

Keskusteluissa kävi ilmi huoli, sekä kansainvälisestä, että Suomen tulevaisuudesta.

Perussuomalaisilla on selkeät ja hyvät tavoitteet hyvinvoinnin ja työnteon kannattavuuden takaisin saavuttamiseen. Kuntien ja maamme elinvoima on yksi tärkeimpiä asioita.

Ulvilan Perussuomalaiset ajavat kaikkien Ulvilan asukkaiden etua!

Kirjoitettu 31.10.2021